JAUTĀJUMI UN ATBILDES |
Izvēlieties jautājuma tēmu:
Jūsu profils Beeboo.lv
Kā iepirkties?
Кā pārdot?
Apmaksa un piegāde
Preču atgriešana
Sazināties ar mums
|
Jūsu profils Beeboo.lvVai es varu izveidot divus dažādus profilus - sev kā pircējam un kā pārdevējam? Mēs apstiprinam tikai vienu profilu vienam lietotājam. Savu profilu Jūs varat izmantot gan kā pircējs, gan kā pārdevējs. Kā es varu izmainīt savus personiskus datus profilā? Jūs varat izmainīt savus personiskus datus profilā ienākot menū "Palīdzība", sadaļā "Rediģēt profila informāciju" Kāpēc es nevaru piereģistrēties? Reģistrēšanas laikā Jums ir jāaizpilda visi norādītie lauki, kā arī atzīmēt ar ķeksīti ka Jūs piekrītat mūsu lietošanas noteikumiem. Ja registrāciju vienalga nesanāk pabeigt lūdzam sazināties ar mūsu klientu servisu. Kā iepirkties?Kāpēc iepirkties tieši šeit? Mēs pievēršam lielu nozīmi pakalpojumu sniegšanas kvalitātei - sākot ar preču atlasi un beidzot ar preču piegādi mūsu pircējiem. Lūdzam iepazīties ar mūsu standartiem Izveloties preci interneta veikalā kur es varu redzēt preču stāvokli? Preču stāvoklis norādīts katras preces detalizētā aprakstā. Nospiežot uz preces attelu vai nosaukumu paradīsies preces detalizēts apraksts. Mēs nosakam trīs preču stāvokļa veidus: jauna prece ar birkām; ideālā stāvoklī ( prece izskatas kā jauna); pēc saudzīgas lietošanas ( nolietojums ne vairāk kā 40%). Cik bieži Jūs paplašināt veikala preču sortimentu? Kātru dienu mēs paplašinam savu sortimentu ar jaunākām TOP brendu bērnu precēm no mūsu pārdēvējiem no visas Latvijas. Jaunākas pievienotas preces var apskatīt sadaļā "Jaunumi" Kā es varu uzzināt vai mans pasūtījums ir saņemts? Kad Jūs apstiprināsiet savu pasūtījumu uz ekrāna paradīsies informācija "Paldies par pirkumu", pasūtījuma numurs un summa. Rēķins apmaksai tiek nosūtīts pa e-pastu. Pasūtījuma statusu jebkurā laikā var apskatīt vai pārbaudīt mājas lapas sadaļā Palidzība --> Sekot savam pirkumam. Kā apmaksāt pirkumu? Pēc pasūtījuma apstiprināšanas uz Jūsu e-pastu tiks nosūtīts rēķins apmaksai. Rēķins ir jāapmaksā 3 dienu laikā no saņemšanas brīža. Kur varu aplūkot veikto pasūtījumu statusu? Pasūtījuma vēsturi var aplūkot mājas lapas sadaļā Palidzība --> Sekot savam pirkumam.. Kā es varu uzzināt kad mans pasūtījums tiks piegādāts? Кad pasūtījums ir nodots piegādei uz Jūsu e-pastu tiks nosūtīta informatīvā vēstule par pasūtījuma izsūtīšanu. Izvēloties piegādi ar kurjeru, kurjers pirms pasūtījuma piegādes Jūs telefoniski informēs. Kā anulēt/koriģēt jau apstiprinātu pasūtījumu? Ja pasūtījums ir apstiprināts, bet vēl nav nosūtīts, tad pasūtījumu var anulēt vai koriģēt. Lūdzu nosūtiet vēstuli uz e-pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. ar informāciju par izmaiņām pasūtījumā. No kurienes ir saņemtas e-vaikalā pārdodamās preces? Visas e-veikalā pārdodamas preces ir saņemtas no mūsu klientiem - fiziskām personām no visas Latvijas, kas nosūta mums savu bērniņu grēbes, apavus vai rotaļlietas. Galvenokārt tas ir preces pēc saudzīgas lietošanas ko viņu mazie īpašnieki lietojuši ļoti saudzīgi neilgu laiku, vai gandrīz nelietoja. Kā pārdot?Kur es varu uzzināt kā tas strādā? Visu informāciju par to, kā notiek pārdošanas process var uzzināt mūsu mājas lapas sadaļā "Pārdošanas pamācība" Kādas preces es varu pārdot? Visu informāciju par to, kādas preces var pārdot un kādas preču akceptēšanas kritērijus mēs nosakām var atrast mājas lapas sadaļā "Pārdošanas pamācība". Kā notiek preču novērtēšana? Uzziniet par mūsu preču akceptēšanas kritērijiem un preces cenas veidošanu sadaļā "Pārdošanas pamācība". Cik var nopelnīt? Visu informāciju par to, cik var nopelnīt var atrast sadaļā "Pārdošanas pamācība". Kā es varu nosūtīt preces pārdošanai? Cik tas maksā? Lai nosūtīt preces pārdošanai ir jāaizlilda pieteikuma forma sadaļā "Gribu pārdot" kur būs jānorāda sava kontakta informācija un informācija par precēm. Sadaļā "Kā nosūtīt preces"var atrast informāciju par nosūtīšanas veidiem un tās izmaksām. Kādas cenas man ir jānorāda aizpildot pieteikuma formu pārdošanai? Aizpildot pieteikuma formu pārdošanai Jūs norādat savas vēlamās pārdošanas cenas mūsu interneta veikalā. Atcerieties, ka bērnu apģērbi pēc saudzīgas lietošanas tiek pārdoti ātrāk, ja tās cena samazināta par 50% -70% no mazumtirdzniecības cenas un tās atbilst sezonam kurā preces tiek pārdotas. Aizpildot pieteikumu pārdošanai, noteiksiet Jūsu cenas saprātīgi lai pārdotu preces ātri! Tomēr, mēs paturam tiesības ierobežot pārmerīgu cenu veidošanu, ja tas neatbilst preču un zīmolu kvalitātei. Ja man neapmierinās veikala piedāvātā cena manām precēm? Nosakot pārdošanas cenas Jūsu precēm mēs ņemam vērā Jūsu cenu preferences. Gadījumā kad Jūsu cena pilnīgi atbilst mūsu veikala kvalitātes standartiem un cenu politikai, tad mēs apstiprinam to bez jebkadām izmaiņām. Kas palielina manu preču vērtību? - Minimālais ekspluatācijas un nolietojuma procents: preces ir jaunas vai "dandrīz jaunas"; Cik daudz preču var nosūtīt vienā reizē? Vienā reizē Jūs varat nosūtīt ne mazāk kā 3 preces uz kopēju summu 20 Eur vai vairāk, bet jo vairāk preces Jūs nosūtīsiet jo lielāk ir Jūsu iespējas nopelnīt. Tomēr mums ir ierobiežojumi attiecībā uz sūtījuma izmēru, ko var nosūtīt vienā reizē. Sūtījuma maksimālais izmērs ir - 35cm x 60cm x 19cm, svars -15 kg. Mēs iesakām pirmajā reizē nosūtīt no 3 līdz 10 precēm. Cik daudz laikā aizņems preču novērtēšana un sagatavošana pārdošanai? Mēs novērtēsim un sagatavosim preces pārdošanai 3-5 darba dienu laikā. Ja manas preces neatbilst veikala noteiktām prasībām? Mēs ļoti ceram, ka jūs uzmanīgi izlasījuši mūsu pārdošanas pamācību un saprotiet kādas preces mēs gaidām no jums. Tāpēc mums nebūs iemeslu, lai nosūtītu jūsu preces Jums atpakaļ. Bet, ja tomēr dažas preces neatbilstīs mūsu prasībām, mēs to nosūtīsim atpakaļ sūtītājam, bet busim spiesti paņemt maksu par atgriešanu. Kas nozīme minimālais preču pārdošanas laiks? Minimālais preču pārdošanas laiks - 90 dienas. Tas nozīme ka šajā laika garumā Jūs neņemsiet savas preces atpakaļ bet mēs darīsim visu iespējamo, lai tās pārdotu - reklamēt preces internetā un sociālajos tīklos, taisīt akcijas, samazināt cenas un t.t. Protams Jums vienmēr paliek iespēja saņemt preces atpakaļ jebkurā laikā ši perioda garumā. Nepieciešamības gadījumā paņemt savas preces atpakaļ pirms 90 dienu perioda beigam vienkārši nosūtiet mums savu pieteikumu, bet diemžēl šajā gadījumā mēs busim spiesti pieprasīt no Jums samaksu par mūsu jau paveiktu darbu - preču piegādi, fotografēšanu, iepakošanu un glabāšanu (par samaksas apmēru lūdzu sk. Sadarbības noteikumi). Kads ir maksimālais preču pārdošanas laiks? Ja Jūsu prece netiks pārdota minimāla 90-dienu pārdošanas perioda garumā, tad Jūs varētu bezmaksas paragināt pārdošanas periodu vēl uz 90 dienām. Par pirmo 90-dienu perioda beigam mēs Jūs brīdināsim dažu dienu iepriekš. Tādēļ Jums nav nepieciešams pašiem kontrolēt pārdošanas perioda beigu datumu. Otrajā 90 dienu perioda garumā preces netiks pārcenotas un tiks ievietotas veikala sadaļā "Izpardošana". Par ši perioda cenām veikals un pārdevējs vienojas atsevišķi. Jebkurā laikā jūs varat piedāvāt mums samazināt preces cenu , lai to pārdotu ātrāk. Vienkārši nosūtiet mums informāciju ar preču kodu un jauno cenu un e-pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. Kad es varēšu saņemt naudu par savām pārdotām precēm? Kad prece ir iegādāta mūsu e-vaikalā, pircējam ir tiesības atgriezt to 14 dienu laikā. Tāpēc par pārdošanas faktu tiek uzskatīta 15.diena sākot no preces iegādes brīža. Veikals pārsaita naudu Pārdevējiem divas reizes mēnesī: tekoša mēneša 25.-31.datumā par pārdošanām kas notikuši tekoša mēneša 1.-15.datumā un nākamā mēneša 1.-5.datumā par pārdošanām kas notikuši iepriekšēja mēneša 15-31.datumā. Kad notiek preču pārcenošana? Pirmajās 30 dienās preces veikalā pārdodas par sākotnējām pārdošanas cenām. Ja pēc 30 dienām no pārdošanas sākuma prece netiks pārdota, tad veikals samazina preces pārdošanas cenu atbilstoši veikala noteikumiem. Pirmā preču pārcenošana pēc 30 dienām - sākotnējas pārdošanas cenas samazinājums par 15%. Otrā preču pārcenošana pēc 60 dienām - tekošas pārdošanas cenas samazinājums vēl par 15%. Ja mana prece netiks pārdota? Ja Jūsu prece vai preces netiks pārdotas pēc 180 dienām ( maksimālais pārdošanas periods) Jūs varēsiet paņemt savas preces atpakaļ, samaksājot maksu tikai par preču atgirešanu 2,99 EUR. Piedaloties labdarības projektus mēs varam Jums piedāvāt nodot Jūsu nepārdotās preces labdarībai. Tomēr katram pārdēvējam mēs nosākam savu reitingu. Ja jums ir augsts pārdevēja reitings ( piemēram, jūsu preces vienmēr atbilst mūsu standartiem un akceptēšanas kritērijiem, Jūsu preces ātri pārdodas un klienti vienmēr ir apmierināti ar iegādātajām precēm), tad maksa par nepārdoto preču atgriešanu var netikt piemerota. Kāpēc dažreiz veikals nepieņem augstas kvalitātes preces? aņemot jūsu elektronisko pieteikumu ar precēm, ko Jūs gribētu pārdot, mēs novērtējam preču sarakstu un apstiprinam, ka esam gatavi tās saņemt. Ļoti reti, bet tomēr mums ir tiesības atteikties saņemt jebkuru preci no jūsu saraksta. Ja tekošajā brīdī e-veikalā ir noteiktas kategorijas preču pārpalikums vai prece nav populāra mūsu pircēju lokā vai preces neatbilst sezonai un mēs saprotam, ka tas netiks pārdotas īsā laikā, veikals var nepieņemt preci vai ieteikt nosūtīt šo preci vēlāk.. Apmaksa un piegādeKā es varu samaksāt par savu pirkumu? Samaksāt par pirkumu var ar bankas pārskaitījumu caur jebkuru banku. Kā es saņemšu rēķinu pasūtījuma apmaksai? Tiklīdz veikals apstiprinās Jūsu pasūtījumu Jūs uz savu e-pastu saņemsiet rēķinu. Cik ilgā laikā jāapmaksā saņemtais rēķins? Rēķina apmaksa jāveic 3 darba dienu laikā no rēķina saņemšanas brīža. В какой срок будет доставлен заказ? Preču izsūtīšana tiek veikta 1-3 darba dienu laikā pēc apmaksas saņemšanas. Vairāk informācijas sadaļā "Piegāde un apmaksa". Vai iespējams ierasties pašam, lai saņemtu pasūtīto preci? Šobrīd mēs tādu iespēju nepiedāvājam, bet drīzumā plānojam atvert preču izdošanas punktu arī pašizņemšanai Ko darīt, ja es vēlos mainīt piegādes adresi apstiprinātam pasūtījumam? Kad pasūtījums ir apstiprināts, adresi iespējams mainīt tikai tad, ja pasūtījums vēl nav izsūtīts vai nodots izsūtīšanai. Sava pasūtījuma statusu Jūs varat apskatīt sadaļā "Sekot savam pirkumam". Ja vēlaties mainīt adresi, informējiet mūs par to aizpildot elektronisko formu sadaļā "Kontakti" - norādiet pasūtījuma numuru, kuram vēlieties mainīt adresi, kā arī jauno piegādes adresi ar precīzu pasta indeksu. Cik maksā preču piegāde? Informāciju par piegādes veidiem un piegādes maksu var apskatīt sadaļā "Piegāde un apmaksa". Preču atgriešanaVai es varu atgriezt saņemtās preces un kādā veidā? Jūs varat atgriezt nopirktas preces 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas brīža, nosūtot mums atteikuma vēstuli pa e-pastu. Atteikuma vēstules veidlapu mūsu apkalpošanas nodaļā nosūtīs Jums pa e-pastu pēc Jūsu pieprasījuma. Vairāk informācijas sadaļā "Atgirešanas noteikumi". Kad es saņemšu naudu par atgriezto preci? Nauda par atgriezto preci tiek atgriezta 14 darba dienu laikā, skaitot no preču pieņemšanas dienas mūsu noliktavā. Par atgriezto preču saņemšanu informēsim Jūs caur e-pastu. Каким способом я могу вернуть заказанный товар? После получения вашего заполненного электронного бланка отказа от товара мы сообщим вам о способах возврата. Ko darīt, ja saņemts bojāts sūtījums vai bojata prece sūtījuma iekšpusē? Ja, saņemot pasūtījumu, ievērosiet, ka iepakojums ir bojāts, slapjš vai saburzīts iesakām atteikties to pieņemt, palūgt kurjera aizpildīt veidlapu par sūtījuma bojājumu un informēt mūs par to telefoniski vai rakstiski. Ja, izņemot preci no Omniva pakomāta vai DPD Pickup paku bodes, ievērosiet kādas neatbilstības vai defektus, lūdzam nekavējoties par to informēt mūsu klientu apkalpošanas nodaļu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. .
|